Η αποστολή ενός ευχαριστήριου σημειώματος μετά από μια συνέντευξη δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα πάρετε τη θέση, αλλά ούτε η μη αποστολή του ότι δεν θα την πάρετε. Αποτελεί, όμως, το σημείο διαφοροποίησης στην περίπτωση που βρεθεί υποψήφιος/α με παρόμοια προσόντα και ικανότητες με εσάς.
Χρήσιμες Συμβουλές για τη σύνταξη της ευχαριστήριας επιστολής:
- Στείλτε την επιστολή αμέσως μετά το τέλος της συνέντευξης.
- Απευθύνετε προσωπικά την επιστολή στο άτομο με το οποίο είχατε τη συνέντευξη. Προσέξτε να γράψετε σωστά το όνομα και τον τίτλο του παραλήπτη.
- Ο τόνος και το ύφος του γράμματος πρέπει να είναι ανάλογος με αυτόν της συνέντευξης. Στόχος σας είναι να ενισχύσετε την καλή επαφή που είχατε.
- Δώστε στην επιστολή το προσωπικό σας ύφος. Αναφερθείτε σε κάτι ιδιαίτερο που ειπώθηκε στη συνέντευξη μεταξύ σας, ώστε να σας θυμηθούν και να ξεχωρίσετε ανάμεσα σε άλλους υποψήφιους.
- Σημειώστε το ενδιαφέρον σας για τη θέση και την επιθυμία σας να συμμετέχετε στην επόμενη φάση της διαδικασίας επιλογής.
- Τονίστε επιγραμματικά τα θετικά σημεία της συζήτησης που είχατε, αναφερθείτε στα κύρια προσόντα σας για τη θέση και πως η εταιρεία θα επωφεληθεί από αυτά.
- Εάν υπήρξε καμία παρεξήγηση, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, μπορείτε να δώσετε εξηγήσεις και να διευκρινίσεις στην ευχαριστήρια επιστολή.
- Επισυνάψετε με την επιστολή υλικό ή πληροφορίες για τις οποίες ο συνεντευκτής έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον (π.χ. αντίγραφο της διπλωματικής σας εργασίας ή άρθρο που έχετε ανακοινώσει).
- Να είστε σύντομοι και φροντίστε να μην ξεπεράσετε τη μία σελίδα.