Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Ευχαριστήρια Επιστολή/ email

Η αποστολή ενός ευχαριστήριου σημειώματος μετά από μια συνέντευξη δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα πάρετε τη θέση, αλλά ούτε η μη αποστολή του ότι δεν θα την πάρετε. Αποτελεί, όμως, το σημείο διαφοροποίησης στην περίπτωση που βρεθεί υποψήφιος/α με παρόμοια προσόντα και ικανότητες με εσάς.

Χρήσιμες Συμβουλές για τη σύνταξη της ευχαριστήριας επιστολής:

  • Στείλτε την επιστολή αμέσως μετά το τέλος της συνέντευξης.
  • Απευθύνετε προσωπικά την επιστολή στο άτομο με το οποίο είχατε τη συνέντευξη. Προσέξτε να γράψετε σωστά το όνομα και τον τίτλο του παραλήπτη.
  • Ο τόνος και το ύφος του γράμματος πρέπει να είναι ανάλογος με αυτόν της συνέντευξης. Στόχος σας είναι να ενισχύσετε την καλή επαφή που είχατε.
  • Δώστε στην επιστολή το προσωπικό σας ύφος.  Αναφερθείτε σε κάτι ιδιαίτερο που ειπώθηκε στη συνέντευξη μεταξύ σας, ώστε να σας θυμηθούν και να ξεχωρίσετε ανάμεσα σε άλλους υποψήφιους.
  • Σημειώστε το ενδιαφέρον σας για τη θέση και την επιθυμία σας να συμμετέχετε στην επόμενη φάση της διαδικασίας επιλογής. 
  • Τονίστε επιγραμματικά τα θετικά σημεία της συζήτησης που είχατε, αναφερθείτε στα κύρια προσόντα σας για τη θέση και πως η εταιρεία θα επωφεληθεί από αυτά.   
  • Εάν υπήρξε καμία παρεξήγηση, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, μπορείτε να δώσετε εξηγήσεις και να διευκρινίσεις στην ευχαριστήρια επιστολή.
  • Επισυνάψετε με την επιστολή υλικό ή πληροφορίες για τις οποίες ο συνεντευκτής έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον (π.χ. αντίγραφο της διπλωματικής σας εργασίας ή άρθρο που έχετε ανακοινώσει).
  • Να είστε σύντομοι και φροντίστε να μην ξεπεράσετε τη μία σελίδα.
Μετάβαση στο περιεχόμενο